خیر مطلبی که اغلب مردمان درباره‌ی با صرفه سازی دستگاه لیزر تارنما نمی دانند

مطلبی که اکثر وقت ها مردم در باب دستگاه لیزر تارنما نمی دانند
جدید در عرصه باصرفه سازی تارنما ( دستگاه لیزر تارنما ) ؟

با صرفه سازی تارنما اصل پیچیده ای است . مولفه های زیادی در آن وجود دارد و دستگاه لیزر شایسته ترین روش هایی که به مرور فرصت تغییر تحول می یابد . این حقیقت نیز باید افزوده شود دستگاه لیزر که گوگل الگوریتم های خود را دائما بروزرسانی می نماید و سبب تغییرات منزلت بندی میشود بازاریابان اینترنتی را به دردسر می اندازد .
علاوه بر این , گوگل اکثر زمان ها تکنولوژی های تازه منتشر ایجاد میکند که شیوه های جایگزین برای جایگاه بندی ارائه می دهند که زندگی دستگاه لیزر را پیچیده ترمی سازد چون برای سرویس ها رسانی مناسب دستگاه لیزر مشتریان خود می بایست بر منحنی یادگیری غلبه یابند .
روزی خواهد آمد که پزشک معالج شدن آسانتر از دستگاه لیزر شدن خواهد بود – شوخی! ( نه حقیقی و واقعی )
با این حال , اکنون اطلاعات ناقصی درباره‌ی جایگاه بندی مقاله ها بر حسب نتایج ارگانیک موجود است . در اینجا ۹ گزینه ارائه شده که اغلب مردم در زمینه‌ی دستگاه لیزر نمی دانند .
۱ . بزرگتر در اکثر وقت ها مواقع در بلند برهه زمانی خوبتر است

در بعضی از وضعیت ها , گوگل از منافع تارنما های بزرگتر برخوردار است .
در حالتی‌که میخواهید تارنما تجارت الکترونیک فعال‌ساز‌ی فرمایید که شلوار جین مردانه بفروشد , اینطور نیست که برگزیدگان صفحه های ( SERPs ) نتایج موتور کاوش را برای جستجوی جمله دستگاه لیزر ( جین های مردانه ( منزلت بندی فرمایید .
چرا؟ ( جین های مردانه گوگل ( در حال حاضر موجود هست و می داند چه چیزی در ابتدا جای دارد .
سود جستجوی گوگل برای کلمه jeans
علیرغم تبلیغات دارای اسپانسر , متوجه نام هایی مانند مایکی , نورداستورم , امریکن ایگل , لوی , و کوهل خواهید شد . آیا فکر می‌کنید حقیقتا دارنده توان دستگاه لیزر وب تارنما برای به دور ساختن هریک از این برند ها از موقعیتشان هستید؟

گوگل در جایگاه بندی معمولا اسم های برندهای آشناتر را نسبت به استارتاپ های جدید در بالا قرار می دهد . زیرا غول های کاوش می خواهند شایسته ترین تجربه احتمالی را برای کاربران خویش مهیا سازند .
بنابراین چنانچه شما شرکت جدیدی فعال‌سازی کرده اید که می خواهید بصورت انلاین جین مردانه بفروشید , می بایست همه امیدتان را از دست دهید؟ نه اصلا .
در ابتدا , می توانید اسم برند خویش را بهینه سازی فرمائید . یعنی , زمانیکه در فضای خود شهرتی کسب کردید , مردمان می‌توانند با جستجوی اسم شما سایت شما‌را بیابند .
همچنین , می‌توانید برای تبلیغات هزینه کنید . آن ها شما را در صدر SERPs قرار میدهند , اما بخاطر داشته باشید که تبلیغات دستگاه لیزر احتمالا پرهزینه باشد . تا الان , طبق دستگاه های لیزر بها پیشنهادی به ازای هر کلیکی برای ( جین های مردانه ( ۲ . ۰۹ دلار بوده است , براین اساس بهتر است لبه های تارنما دارای جلوه باشد .
می توانید برای ارتقای مارک خویش از واژگان حیاتی جایگزین نیز استفاه نمایید . می‌توانید از فرصت های طلایی به کار گیری فرمائید که حتی بزرگترین رقیبان شما توجهی به آن‌ها ندارند .
برای مثال , میتوانید ادغام خاصی از سبک/رنگ جین های مردانه ارائه دهید . وبسایت خویش را برای واژگانی باصرفه سازی دستگاه لیزر کنید که مشتمل بر سبک و رنگ باشند . ( کلمه ها حساس آسانتر تعیین نمایید )
۲ – سایت ها به بخش ها تقسیم شده اند

واقعیت این است که سعی نمی کنید که سایت را جایگاه بندی نمائید , بلکه تلاش می‌کنید صفحات باطن وبسایت دستگاه لیزر را منزلت بندی فرمایید .
تا زمانیکه سایتی نباشد که صرفا دارای برگه هدف باشد , مقام بندی برگه و یک وبسایت یکی نخواهد بود . این احتمال موجود است که دارنده قسمت های مختلفی در وب سایت خود باشید , اعم از ورقه منزل , فرم تماس , یک وبلاگ , صفحه مدل بندی ها , جدول ارزش , و FAQ و شاید بخش های دیگر . به عنوان مثال , در‌حالتی که نگاهی به سایت Levis بیاندازید , دارای ساختارهایی می باشند که وبسایت را به یک‌سری بخش برای مردان , زنان و کودک ها تقسیم نموده است .
بعضی از این بخشها با ارزش خیس از سایر می‌باشند . برای مثال , ممکن است عشق ای به منزلت بندی فرم تماس نداشته باشید . با این وجود , مطلقا مایلید محتوی وب لاگ خویش را منزلت بندی کنید . بر صفحه ها جایگاه بندی تمرکز نمائید که در بین مشتریان بالقوه و SERPs ها در جریانند . آن‌گاه , از روش دلخواه برای دستیابی به داده ها تماس استعمال کرده و آن ها را به فهرست نشانی اینترنتی خویش بیافزایید .
۳ . احتمال دارد بخواهید یک‌سری کلمه را در گوگل با صرفه سازی فرمائید

شاید تصور کنید برای این که در دستگاه لیزر وبسایت پیروز ترباشید , باید یکسری واژه جستجو را در سه وضعیت برتر مقام بندی فرمایید . لزوما نیازی بدین کار نمی‌باشد .
اگر در میکرو وضعیت محدودی قرار دارید یا این که بازار هدف شما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *